У мовному просторі України
в наші дні щосили орудує суржик. Втім, чи тільки в мовному? А що,
в політиці, економіці, нашому побуті - не та ж подвійність абсурду,
половинчастість рішень і невизначеність у цілях і планах? Строго
кажучи, це не тільки репертуарний хіт гумористів, але й характер
загальної ситуації в країні. Звідси, напевно, та всенародна любов,
яку здобули "Кролики", Вірка і, звичайно ж, милі потвори,
безсмертні Довгоносики.
Прес-конференція, присвячена виходу
телепрограми "Хіт-фабрика" на радіо "Довіра",
перетворилася на святкування дня народження (три роки!) Шарика та
Шпикуляка. Тому офіційне повідомлення про розширення спектру творчих
можливостей стало творчою акцією з тортами, лимонадом і автографами.
Автор "радіофікації" - директор
"Довіри" Сергій Сай-Боднар, а дійові особи проекту - Сергій
Голубовський (рекламіст "Про-ТБ") і Валентин Опальов (голова
"Про-ТБ") плюс іменинники - Віктор Андрієнко та Костянтин
Генн. Корифеїв суржика вітали та вшановували як "ревнителі
мови", так і "російськомовні", і що радує: між обома
сторонами сама собою склалася "тепла атмосхвера доверія".
На запитання "Дня": "Як
така кількість "потвор" вплине на ефір?" Шпикуляк
бадьоро відповів: "У кожній бочці дьогтю має бути хоча б одна
ложка меду". А щодо можливості появи довгоносої газети, Шарик
відбувся жартом: "Їх випускають уже за нас. Подивіться в кіосках".
Діана КЛОЧКО, Ігор КРОТКОВ
|