Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com
   

Відвідайте:


"Молоде радіо"

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

InfoПростір

Мар'яна Мигаль:

:: Станіслав Шумлянський: "Наше радіо молоде не за віком, а за станом душі" ::

Громадсько-політичний тижневик "Без цензури" №25 (118), 16.07.2005

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіореклама  

      Два місяці тому в київському ефірі з'явилася радіостанція, яка поставила собі за мету зламати нинішні стереотипи вітчизняного радіопростору. Стовідсотково українськомовний музичний продукт та авторські програми українською мовою - саме це пропонує своєму слухачеві "Молоде радіо". Пропонуємо розмову з директором новоствореної радіостанції Станіславом Шумлянським.

      - Чим ваше радіо вирізнятиметься з-поміж інших?

     - Коли ми його відкривали, то я казав, що радіо тричі неформатне. По-перше, в ефірі "Молодого" звучать пісні лише українською мовою. Такої радіостанції в Києві ще не було, бо вважається, що це неприбутково. По-друге, найближчим часом радіо планує перейти на громадське мовлення. В Україні такі поодинокі спроби робили радіо "Нарт" і "Громадське радіо". У всьому світі це досить витратна річ. А по-третє, мовлення ведеться на некомерційній частоті 69,68 МГц (нижній УКХ-діапазон. - Авт). Ще однією відмінністю радіостанції стануть передачі іноземними мовами - англійською та німецькою. Для молодіжної аудиторії це потрібно.

      - Нещодавно в ефірі "Молодого радіо" з'явилися перші авторські програми...

     - Із цього тижня радіо запускає свої передачі. Стартувала програма "Автограф" - короткі живі портрети відомих людей. Також "Прогулянка" - про цікаві місця в Києві, наприклад Будинок із химерами. Ну й передача про бокс "12-й раунд". Про цікаві куточки України в нас планується програма "Приватна географія". У майбутньому - прямі ефіри й тематичні передачі.

      - Чула, що вас фінансує Посольство США?

     - Реалізація проекту почалася завдяки радіо "Люкс": мовлення на цій хвилі - наш із ними спільний проект. По-друге, нам дуже допомогла Києво-Могилянська академія, яка надала приміщення та відремонтовану студію. Ну й, звичайно, Посольство США, яке дало грант на закупівлю техніки та невеличкі гонорари журналістам. Узагалі радіо існує за рахунок ентузіазму.

      - Ентузіазм - це добре, а от гроші гранту скоро закінчаться і що далі?

     - Грант закінчується наступного місяця, але головну справу зроблено. Ми оснастили студію, почали мовлення. На відміну від багатьох, ми намагалися не ототожнювати радіо з американським грантом. Це просто гарний старт для цікавого проекту.

      - Співпраця з рекламодавцями є в планах "Молодого радіо"?

     - Звичайно, є вже навіть стратегія. Почали співпрацювати з рекламодавцями, незважаючи на те, що хвиля нібито некомерційна. Уже з'явилися охочі з нами співпрацювати. Серед них - видавництва, продавці дисків і касет українських виконавців, недорогі кафе. Узагалі, щодо реклами на радіо налаштовані оптимістично: візьмемо не кількістю аудиторії, а її якістю - тобто визначеністю цільової аудиторії, що для рекламодавця дуже важливо.

      - Чи не звужує назва радіо ("Молоде") аудиторію?

     - Ми не обмежуємо аудиторію за віком чи ще за якимись параметрами. Молодість - це не вік, а стан душі. Я, наприклад, спілкувався з багатьма людьми, яким уже за сорок. Вони із задоволенням слухають "Молоде радіо". Головна наша фішка - те, що ми прагнемо робити живе радіо: навіть про найсерйозніші речі журналісти повідомляють людською мовою, а не казенним фразами, але водночас без примітивізму та фамільярності, що часто дозволяють собі ді-джеї на ефемках. А тому на нашій хвилі мають себе знайти багато людей - ті, кому не вистачає української музики, живих новин, тематичних програм. У новинах ми відмовилися від якоїсь традиційної схеми. В Україні заведено, що на першому місці обов'язково мають бути політичні новини. Для нас головне - озвучувати важливі події. Це може бути спорт, музика, можуть бути якісь урядові рішення. Головне - їхня важливість та актуальність.

      - Вітчизняні виконавці випускають значно менше пісень, ніж західні. Чи не боїтеся ви, що вашій аудиторії набридне слухати ту саму музику?

     - Українська музика загалом не є конкуренто-спроможною. На жаль, усі ті проблеми, які є в українському шоу-бізнесі, виробництві дисків, ми відчуваємо на собі. Але є дуже багато невідомих груп. Наша політика - розкручувати невідомих виконавців. До нас у ротацію потрапити досить просто. Проблем із конкурентоспроможністю не повинно бути, бо є мода на українське.

      - Кого ви вважаєте своїми конкурентами, чи можна сказати, що вони у вас є?

     - Не слід забувати, що ми - наймолодша станція в Києві, тому вести мову про наших конкурентів поки що не на часі. Я можу сказати, у кого близький до нашого формат. Раніше це був "Нарт", радіо "Ера", яке себе позиціонує як першу та єдину розмовну радіостанцію. Також радіо "Київ". Це, по суті, була єдина до нашої появи станція, яка крутила українську музику. Але вони - муніципальна станція, яка належить міській владі, і їхній формат, можливо, не всім підходить. Ми все-таки не зобов'язані постійно звітувати про те, що відбувається в академії, лише тому, що розміщуємося в її стінах.

      - Незабаром парламентські вибори, вам ще "спокусливі" пропозиції не надходили? І якщо такі будуть, як ви на них реагуватимете?

     - Насправді питання незалежності, так само як питання якості, українськомовності, - це те, що навіть не обговорюється. Я не знаю, чи будуть ці пропозиції. Поки що їх не було. Думаю, що ми ще не такі привабливі для тих, хто хотів би впливати на громадську думку. Якщо пропонуватимуть цікаві спільні проекти, ми будемо дуже довго думати, але за обов'язкової умови, що це не буде пропагандою, маніпуляцією і що під виглядом новин від нас не вимагатимуть певних дій на чиюсь користь.

Мар'яна Мигаль

• Перейти до решти статей 2005-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024