Чутки про те, що "Наше
радіо" у скрутному становищі, дещо перебільшені. Навпаки, вважає
керівництво радіостанції, ситуація значно покращилася. І пов'язано
це зі змінами, які відбулися останнім часом. Відтепер студія називається
"Наше FM", вона стає ближчою до слухача і намагається
працювати "для всіх і кожного". З'явилися нові логотип
і символіка, оновлюються традиційні програми, замість застарілих
джинґлів і аранжувань в ефірі звучать свіжі й удосконалені мелодії,
введено в дію кілька нових проектів.
Через дев'ять місяців повернулося
й сучасне ранкове шоу "И не таких будили", насичене музикою,
іграми для дорослих і дітей, новинами та спортивними повідомленнями.
А найпопулярнішим серед слухачів став астрологічний прогноз "Небосводка"
- весела програма, в якій важливо розібратися, коли ведучий жартує,
а коли говорить всерйоз.
На думку керівництва "Нашого
FM", з проектом "25 час" вони потрапили у ціль. Ця
годинна програма розповідає про новинки в музиці, пропонує пісні,
що їх, на думку редактора, очікує велике майбутнє. У кожному випуску
виступатиме гість - вже цього року в ефірі побували Юлія Лорд, гурти
"Океан Ельзи", "Танок на майдані Конґо". Цікавинкою
передачі є нова пісня, що раніше не виконувалася. І цей дебют відбувається
саме в "25 часу". Купується не пісня, а права на неї.
Слухачі "Нашого FM" першими почули останні роботи таких
зірок шоу-бізнесу, як The Cardigans, Fat Boy Slim та інші. Якщо
подібна композиція лунатиме на іншому каналі, це означатиме піратство,
говорить керівництво "Нашого FM".
Сергій Бахін
|