Останннім часом у середовищі
персоналу радіостанцій та інших ЗМІ, рекламних агентств та їхніх
клієнтів ходили чутки про кардинальні зміни на радіостанції "Наше
радіо" - одного з українських лідерів радіоефіру (третє місце
за кількістю слухачів серед FM-станцій та п'яте - серед усіх загальноукраїнських).
Говорили про зміну формату, відмову від трансляції виключно вітчизняної
та російської музики, про розторгнення існуючих ділових зв'язків
тощо. Про те, що в компанії останнім часом щось змінюється, свідчили
і часті кадрові перетасовки - наприклад, торік змінилося чотири
програмних директори.
Наприкінці січня зміни на радіостанції
вже можна було почути в ефірі. Змінилося оформлення традиційних
програм, з'явилися нові, на зміну старим перебивкам та джинглам
прийшли нові. Але головне, що зауважили слухачі в нових заставках,
- радіостанція змінила назву - "Наше ФМ" замість "Наше
радіо". Найпереконливішим доказом пліткарів про революцію на
FM-станції стала поява нової програми "25 година", в якій
вперше зазвучала закордонна музика.
На прес-конференції, яка відбулася
16 лютого, керівництво радіостанції переконувало у плановості таких
перетворень. "Зміни в ефірі викликані передусім впливом часу,
і їм передували масштабні опитування слухачів, - розповідає голова
правління "Наше ФМ" Андрій Волков. - Однак не можна сказати,
що все змінилося революційно, швидше це схоже на еволюцію. У нас
поступово з'являються нові програми, нові ведучі, ми розвиваємося
і не стоїмо на місці".
За переконанням шеф-редактора "Наше
ФМ" Леоніда Веселкова, навіть поява в ефірі закордонної музики
(у щотижневій програмі звучить одна найсвіжіша композиція іноземною
мовою) свідчить не про зміну формату, а про намагання йти в ногу
з часом, показати сучасні тенденції світової музики.
Як запевнив пан Волков, зміна назви
пов'язана передусім з новою концепцією радіостанції, а також із
бажанням довести свою самостійність. Адже радіостанція з назвою
"Наше радіо" існує в Росії, а сьогодні спостерігається
експансія російських FM-станцій в Україну. "Наше ФМ" розвивається
як всеукраїнська мережа радіостанцій, і сьогодні воно представлене
в 16 містах країни та має близько 5 млн слухачів. Як стверджує керівництво
компанії, до кінця року радіостанція буде представлена в усіх регіонах
України. Зміни в радіоефірі не стосуватимуться й рекламодавців,
адже мета редакції та рекламістів одна: домогтися більшої аудиторії.
Сергій МАТУСЯК
|