Голодомор - ГЕНОЦИД. 1932-33. Пам'ятаємо. Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Валерій НОВОСВІТНІЙ, "Хрещатик":

:: Сучасне, стильне і модне ::

Таким бачить оновлене радіо "Київ" його новий керівник Костянтин Спілка

Київська муніципальна газета "Хрещатик" №63 (3053), 26.04.2007

  Розміщення реклами на порталі  
  Тех-каталог  

     Продовжуючи знайомити читачів "Хрещатика" зі змінами, які відбуваються у комунальних засобах масової інформації, наш кореспондент звернувся із запитанням, чим вони викликані, до виконуючого обов'язки директора радіостанції "Голос Києва" (позивні - "Радіо Київ") Костянтина Спілки.

     - Радіостанція "Київ" несла такий само вантаж проблем, як і інші комунальні засоби масової інформації, - почав розмову Костянтин Вікторович. - Треба скорочувати штат, залишати найбільш кваліфікованих працівників, краще впорядкувати технологію ефіру, закуповувати нові програми. Потрібно змінювати інформаційну насиченість ефіру, бо коли раптом знаходжу в розкладі передачу, котра розповідає, як приготувати коктейль чи вберегти взимку від молі шерстяні речі, то мені хочеться знати, на якого слухача все це розраховано? Таке мовлення далеке від ринковості, конкурентності і тих речей, які реально цікавлять киян. І це при тому, що всі муніципальні мас-медіа мають непоганий козир - вони можуть бути найбільш поінформованими про все, що відбувається в місті.
     Говорячи про образ радіо, який хотілося б реалізувати, то це радіо, спрямоване на цільову аудиторію слухачів, яким 25-45 років. Але вони об'єднані не просто віковою характеристикою, а колом інтересів: цікавляться літературою, театром, кіно, музикою. Це радіо для людей, які достатньо самостійні, відповідальні, активні. Інакше кажучи,- лідери, що сприймають певні культурні коди. Новий "Голос Києва" буде сучасною, оперативною і обов'язково стильною радіостанцією.

      - На недавній прес-конференції в "Українських новинах" ви говорили, що розширятимете співробітництво з "Німецькою хвилею" і радіо "Свобода", які працюють в ефірі "Києва". Що мали на увазі?

     - Від "Свободи" ми плануємо одержувати не тільки інформаційні програми, випуски новин, але й, наприклад, програми з питань культури. Те ж саме стосується й "Німецької хвилі". Переговори з цими партнерами тривають, і нам принципово цікаво співробітничати з ними й далі. Але поле цього співробітництва розширити.

      - Чи почуємо в ефірі "Києва" позивні й інших відомих мовників?

     - Розмовляти треба з усіма, тому що сучасний світ характеризується транзитністю і багатством інформації. До нас звертаються з пропозиціями про можливе партнерство, пропонують окремі проекти і ми їх розглядатимемо.

      - Оновлену радіостанцію "Київ" ми почуємо вже найближчим часом чи, скажімо, восени, коли зазвичай розпочинаються нові радіосезони?

     - Якби я пообіцяв, що через кілька тижнів радіо "Київ" працюватиме за новою концепцією, то виглядав би безвідповідальною особою. Мені подобається афоризм, який почув від свого колеги, нинішнього керівника телекомпанії "Київ" Дмитра Харитонова: "Не тільки гроші люблять тишу, але й ідеї теж". Щоб реалізувати задумане, потрібен час. Суттєво формат радіостанції зміниться десь у вересні, не раніше. Але зміни вже тривають. Чому я говорю про осінь? Бо, щоб запустити нове радіо, треба спочатку знайти нове наповнення ефіру. Як стосовно музичного продукту, так і нових програм, стилістики самої станції. Не може в сучасному місті, а тим паче в столиці України, працювати мовник, у якого стилістика вчорашнього дня.

      - Для втілення нової концепції ви плануєте підсилити колектив іншими журналістами, топ-менеджерами?

     - Насправді не настільки важливо, хто працюватиме - старі кадри чи нові. Головний критерій - професіоналізм. Мені свого часу довелося вести і прямі ефіри, і записи передач здійснювати. Був програмним, потім комерційним директором радіокомпанії, тому технологію роботи сучасної FM-станції знаю дуже добре. І знаю, як підібрати колектив, організувати його ефективну роботу. Крім того, за плечима є досвід реалізації великого соціокультурного проекту "Клуб "РодДом" у Харкові - він був першим і тривалий час єдиним приватним концертним залом в Україні. Працював виконавчим директором джазового фестивалю в Коктебелі.

      - То музична стилістика радіо "Київ" теж змінюватиметься?

     - Так. Ми ведемо переговори з більшістю великих рекордингових лейблів, представлених в Україні. Сучасне, модне і стильне радіо повинно пропонувати слухачам сучасну, модну і стильну музику.

Валерій НОВОСВІТНІЙ, "Хрещатик"

• Перейти до решти статей 2007-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024