Кожна четверта родина
у Львові є слухачем "РадіоМан". У розпал передвиборчої
кампанії, щоб не втратити свою аудиторію, ця радіостанція єдина
у Львові вирішила не крутити політичної реклами. Сьогодні наша розмова
з директором "РадіоМан" Романом Заяцем.
"24": Пане
Романе, "РадіоМан" бере участь у різноманітних проектах.
Зокрема, у польсько-українських. Розкажіть про спільні акції, котрі
втілюються у життя на вашому радіо.
Р.З.: Не таємниця,
що поляки - наші стратегічні партнери. Вони допомагають робити радіостанцію
за європейськими стандартами. Загалом радіостанції України орієнтуються
на те, як працює Схід, переймаючи досвід, в основному, від московських
колег. Нічого поганого в цьому немає. Але нам до Польщі ближче,
і перспективу ми вбачаємо в запровадженні західних стандартів журналістики.
Щодо акцій, які тривають, за останній час найгучніша - "Концертне
літо на "РадіоМан". Упродовж літа ми відсилали наших слухачів
на найцікавіші концерти світових зірок: Джорджа Майкла, Red Hot
Chili Peppers, The Rolling Stones, Джо Кокера. На цих великих концертах
побувало півсотні слухачів "РадіоМан". Акція "Літо
на "РадіоМан" триватиме до кінця вересня. Ми хочемо, щоб
львів'яни довше жили літом і слухали музику літа.
"24":
Яка різниця між вашою радіостанцією і тими, які скеровують погляд
на Схід?
Р.З.: Наше гасло:
"Ні кроку без маркетингових досліджень в ефірі". Ми -
єдина радіостанція у Львові, яка провадить музичні дослідження.
Себто, перш ніж пустити музику в ефір, ми достеменно знаємо, що
наш слухач хоче чути саме її. Таким чином у нас не можна викупити
ротацію тієї чи іншої пісні.
"24":
Чого ще не люблять слухати львів'яни?
Р.З.: Політичної
реклами точно не люблять. Саме тому її на наших частотах і немає.
Політична реклама, як і будь-яка інша, має свою цільову аудиторію.
Аудиторія "РадіоМан" чітко окреслена. Політична радіореклама,
яка сьогодні є в Україні, не несе впливу на нашу адресну групу.
Вона її дратує значно більше ніж звичайна. А отже, на шальки терезів
поставлені короткотривалий комерційний успіх і об'єм нашої аудиторії,
який при наявності політичної реклами зменшується.
"24":
Відмовляючись від політичної реклами, ви автоматично втрачаєте чималі
прибутки?
Р.З.: Це не так.
У тому й полягає наша стратегія: завдяки відсутності політичної
реклами, по-перше, зростають об'єми нашої аудиторії, по-друге -
кількість рекламодавців. У розрізі року ми заробимо так само, як
і при наявності політичної реклами в ефірі, але без втрат слухача.
"24":
До речі, яку частину ефіру займає звичайна реклама на "РадіоМан"?
Чи не збільшилась її кількість за рахунок відсутності політичної?
Р.З.: Кількість
реклами в ефірі обмежена законодавством і не повинна перевищувати
12 хвилин на годину. У нас - менше. Базуючись на тих самих дослідженнях,
реклама - і не тільки політична - найбільш відштовхуючий момент
на радіостанціях. І принцип тут полягає в тому, щоб розмістити рекламу
в ефірі так, аби вона була ефективною і не надто набридала. Тут
ми, без зайвої скромності, фахівці своєї справи.
Вікторія Гомза, "24"
|