Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Радіознайомство

Валерій НОВОСВІТНІЙ:

:: Радіо "Люкс": з любов'ю і надією ::

Кіномузичний тижневик "П'ятниця" №37 (290), 19.09.1997

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіопродакшн  

     Одне з найсимпатичніших радіо, що має своє обличчя, котре не кривляється, а завжди мило посміхається своїй невидимій аудиторії вишеньками-оченятами - радіо "Люкс": воно не впадає у крайнощі чи то політичні, чи музичні. Однак, як не дивно, його можна впізнати поміж майже двох десятків радіостанцій Києва. Чому? Спробуємо з'ясувати. Наш співрозмовник - директор київського радіо "Люкс" Роман АНДРЕЙКО.

     - Вперше радіо "Люкс", - почав розмову пан Роман, - вийшло в ефір 1 січня 1994 року у Львові. І з'явилося не на ультракоротких (це сталося пізніше, через три місяці), а на середніх хвилях. Поступово ми від них відмовились, бо аудиторія слухачів невелика. Далі вийшли на нижньому (67.82МГц), а потім на верхньому діапазоні частот (104.7МГц) і через півтора року з'явилисяв Києві - 29 вересня 1995 року. У Львові продовжуємо працювати на двох частотах. У Києві теж незабаром займемо дві частоти: нинішню - 103.1МГц, і 69.68МГц, на яку отримали ліцензію. Там нині працюють інші, але ми не ревниві. Усьому свій час. У Житомирі працюємо десь з липня 1996 року (107.7МГц) і з часом стали найпопулярнішою житомирською станцією. В Житомирі крім нас нікого нема, тому так і сталося (тут пан Роман посміхнувся).

      - І згодом радіо "Люкс" з'явиться, певно, й в інших регіонах?

     - Так, ми подали відповідну заявку в Національний комітет з питань телебачення і радіомовлення, тож "Люкс" вестиме мовлення ще в Ужгороді, Чернівцях, Миколаєві та Дніпропетровську. А пізніше "Люкс" стане загальнонаціональною мережею. Україна не є цілком унітарною державою, вона все ж ділиться на Схід та Захід і проблема мовна - це перша проблема, яка постає при розширенні нашої мережі на сході держави.

      - Помітно, що ваше радіо прагне вести мовлення лише українською, хоча останнім часом з'явилась реклама й російською.

     - Якщо проведемо експеремент, то не всі перехожі скажуть, що таке "дах". Тому, коли даватимемо рекламу якогось даху, то ефект від неї буде меншим, ніж якбими скористалися російським словом "крыша". Завдання реклами - принести ефект рекламодавцю, тому не будемо сюди вплутувати політичні інтереси. Крім того, діє закон України про рекламу, що не забороняє рекламу російською мовою.
     Що стосується мовлення позарекламного, то ми справді ведемо його суто українською.

      - І в музичному плані, також на відміну від інших радіостанцій, ви утримуєтесь від використання російськомовної продукції. Це теж дотримання певних принципів, чи справа в авторських правах?

     - Радіо "Люкс" створює собі імідж радіо українського. А щодо питання авторських прав, то ми уклали відповідну угоду з американським підприємством, яке займається розповсюдженням аудіозаписів виконавців. Стосовно українських виконавців, то ми маємо майже з усіма угоди на використання їх записів. На жаль, не всі мають авторські права на свої твори. Наскільки я знаю, це коштує десь 30-40 гривень за один твір. Можливо, не всі мають такі гроші.
     Намагаємося також познайомити з нашою культурою за рубежем. Так, "Український інтерактивний хіт-парад" за участю українських виконавців через комп'ютерну мережу "Internet" доступний у будь-якій країні світу. І багато хто, послухавши українські пісні, бере участь у комп'ютерному голосуванні.
     Ми також творимо імідж радіо, яке піклується про людей. Проводимо соціальні акції по боротьбі з вандалізмом. Зокрема, проти трощення таксофонних апаратів - кілька тисяч наклейок з текстом "Не ламайте телефонний апарат, який може врятувати життя людини!" розклеєно по всьому Києву. І, до речі, кількість зламаних апаратів зменшується. Наприкінці цього місяця проводитиметься акція "Україна проти СНІДу" - безплатно роздаватимемо киянам презервативи...

      - Якось ми повідомляли, що від імені вашого радіо на центральній площі столиці роздавали усім перехожим останні вишні цьогорічного урожаю - це ще одна ваша акція. Власне, а чому на емблемі радіо "Люкс" зображено саме вишеньки?

     - У тому є якась свіжість, правда? Якщо ви взимку бачите емблему з червоною вишенькою, то стаєякось приємно на душі. Емблему вибирали з 600 ескізів, які були подані на конкурс, і саме вишеньки сподобалися найбільше: червоне - то любов, зелене (листячко) - то надія.
     Акція "Вишневий бум" проводилася, коли вишні практично вже скрізь пропали і нам знайти тих 80 кілограмів вишень було складно, але піднатужилися, знайшли і розфасовані у 2 тисячі пакетиків з емблемою радіостанції вишні роздали киянам. Куштуючи цю ягоду, згадуватимуть тепер радіостанцію "Люкс".

      - У своїх новинах радіо ми також згадували, що незабаром у Києві буде обладнано нову студію радіостанції, яка стане центральною студією компанії.

     - Гадаю, цілий рік чекати не будемо, це скоріше станеться. І то є абсолютно закономірно, бо робити програми для Києва десь з іншого місця - ненормально. Взагалі, експерти із Заходу сходяться на одному: будувати мережу радіостанцій - це означає одночасно її вбивати, через те що мережева станція не може бути такою цікавою, як локальна станція. Це означає, що в кожному місті має бути станція і окремо для цієї території. Водночас робити 24-годинну програму окремо для кожного міста - то суто з матеріальної точки зору невигідно. Через то це будетакий собі симбіоз локально-мережевого ефіру. Чим краще це буде замасковано, тим воно краще.

      - А як зараз це виглядає? Скільки програм готується лише для Києва?

     - У Києві окремо йдуть місцеві новини, деякі конкурси, реклама, "Автоновини", рубрика "Поради бувалих", готуються й інші програми. А загалом радіо музичне і відсотків 70-75 ефіру - це музика.

      - До речі, західній музиці якого спрямування ваше радіо надає первагу?

     - Намагаємося дотримуватися формату, в якому немає місця репу, "важкій" музиці, надаючи перевагу якісній, традиційній рок- та поп-музиці. Знову ж таки, західні експерти вважають, що формат має бути більш-менш постійним. Не можна робити стрибків вліво-вправо. Ми на початку думали, що якщо представлятимемо в ефірі потроху усі музичні стилі, то нас всі слухатимуть. Насправді ж якщо так робити, то ніхто вас не слухатиме.

      - Маю зауважити, що "Люкс" чути дуже добре. Якість, насиченість звуку висока.

     - У нас на виході стоїть хороший звуковий процесор, ми одна з найголосніших станцій у Києві (передавач у 5 кіловатт - прим. ред.), тому звук такий щільненький, об'ємний.

      - Що ж, бажаємо вам і далі бути однією з найголосніших, найпопулярніших, найсимпатичніших радіостанцій України.

     - Дякую.

Розмову вів Валерій НОВОСВІТНІЙ

• Перейти до решти статей 1997-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024