Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: Бібліотека порталу ::

Радіостатті
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Анатолій ВЕРЯГІН спеціально для "Хрещатика":

:: Віктор Ющенко став ді-джеєм ::

На хвилях українського радіо відновилися виступи Президента України

Київська муніципальна газета "Хрещатик" №100 (3090), 3.07.2007

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіопродакшн  

     Минулої суботи відновилася щотижнева програма за участю Президента України на Першому каналі Національної радіокомпанії. Звернення до громадян лунає щосуботи о 18. 00 і повторюється щонеділі о 10.00. Теперішня назва програми - "Акценти Президента". Тривалість - 5 хвилин. Раніше, перед перервою у виході програми, це були прямі виступи Президента перед мікрофоном, що транслювалися на всіх чотирьох каналах, зокрема й на закордон.

     Ірина Геращенко, яка тоді керувала прес-службою Президента України Віктора Ющенка, а нині є президентом УНІАН, відмовилася давати для "Хрещатика" будь-які коментарі з цього приводу, аргументуючи тим, що "ви ж з нами не працюєте, так і перекажіть своїм керівникам".
     Політолог Максим Стріха, директор наукових програм Інституту відкритої політики, сказав, що такі промови є давньою і доброю практикою у світі. Президент США Рузвельт виступав у роки Другої світової війни. До народу зверталися президенти Польщі в різні роки Валенса і Кваснєвський. Ефективність виступів, звичайно, залежатиме від їхнього змісту і стратегічних напрямків. Разом з тим Максима Стріху непокоїть те, що Президент України досі не подав щорічного послання до Верховної Ради.
     Керівник головної служби інформаційної політики Секретаріату Президента Лариса Мудрак розповіла "Хрещатику", що після внутрішнього аналізу попередній формат програми визнано не зовсім вдалим, таким, що не повністю доносив меседж (послання) Президента. Відбувалися соціологічні дослідження у фокус-групах, і було ухвалено колегіальне рішення в Секретаріаті про оновлення програми. "Акценти Президента" готує Національна радіокомпанія України. Як і раніше, програму транслюють у запису. Моніторинг ефективності відбуватиметься за результатами трьох місяців.
     За словами президента Національної радіокомпанії Віктора Набруска, скорочується мережа дротового радіомовлення. За підрахунками експертів, в радіоефірі лишилося близько 20 млн із колишніх більш як 25 млн радіоточок. Можливо, зросла кількість ефірних радіоприймачів, але достеменної статистики про це немає.
     На думку соціального психолога Олега Покальчука, в загальнонаціональному масштабі ефективність радіозвернень навіть вища за телевізійні через ширше покриття території. До того ж і якість телевізійної картинки залишає бажати кращого.

Анатолій ВЕРЯГІН спеціально для "Хрещатика"

• Перейти до решти статей 2007-го року       • Перейти до статей за інші роки
  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024