Маєш інформацію? Поділись! Розміщення реклами на порталі

Розділи

 Про нас
 Тех-Каталог
 Прес-Каталог
 Книгарня
 Радіореклама
 Радіонавчання
 Радіоанонс
 Новини радіо
 Радіожиття
 Радіоакції
 Радіостанції
 Радіорозклад
 Радіопродакшн
 Радіолінки
 Радіостатті
 Радіозакони
 Радіословник
 Радіочиталка
 Радіоформати
 Радіорейтинґи
 Радіомузей
 Поради
 Реклама у нас
 Оголошення
 Партнери
 FAQ
 Головна
 Мапа порталу
Пошук в Мережi:


uaportal.com

Спілкування

 Гостьова книга
 Форум
 Чат
 Контакти

:: До записника радійника ::

Радіословник
 
Тех-Каталог Маєш інформацію? Поділись! Радіонавчання Маєш інформацію? Поділись!
 

Шановні відвідувачі порталу!

     У цьому розділі можна знайти терміни, пов'язані з різними аспектами радіомовлення - технічним, творчим та комерційним. Кожен термін подається з поясненням. Інформацію розміщено відповідно до абетки. Словник постійно поповнюватиметься і вдосконалюватиметься. При створенні розділу використано інформацію з багатьох джерел - довідників, друкованих видань, інтернет-порталів тощо.

  Розміщення реклами на порталі  
  Радіореклама  

А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Й Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Н

      • У стадії наповнення...

О

      • У стадії наповнення...

П

      • Пейола (анґл. - "payola") - ганебне явище в радіоіндустрії, яке полягає у тому, що ді-джей або музичний редактор ставить в ефір композицію за певну суму грошей, отриману від її виконавців чи продюсерів, або надає їй зайві голоси у чартах. Пейолу засуджено у розвинених країнах Заходу; аби уникнути поширенню пейоли у радіоіндустрію було впроваджено плей-листи, які дають змогу більш жорсткого контролю за музичним наповненням ефіру.
      • Передавальний центр - 1. підприємство, що забезпечує технічну експлуатацію обладнання, призначеного для виробництва передач та програм; 2. місце встановлення передавача і передавальної антени.
      • Позивні - Офіційна, легальна назва радіостанції (наприклад, BBC, Kiss FM, Наше радіо тощо).

Р

      • Радіомовлення - виробництво і розповсюдження аудіопрограм за допомогою електромагнітних хвиль, що розповсюджуються передавальними пристроями і приймаються будь-якою кількістю приймачів.
      • Радіостанція - апаратний комплкс, призначений для провадження різних типів радіомовлення. Під словом "радіостанція" розуміють також колектив технічних та творчих працівників, які здійснюють мовлення на такому комплексі.
      • Ротація - розміщення музичної композиції або рекламного споту в радіоефірі. Ротація розрізняється за ступенями (важка або жорстка, середня, легка чи м'яка), що відображають частоту розміщення композиції в ефірі і вимірюється у кількості прокруток (іноді - за часовий проміжок).

С

      • Синдикейшн-компанія (анґл. - "syncication-company") - цим терміном в радіобізнесі називають компанії, які створюють радіопрограми та радіорекламу, що одночасно лунають в ефірі різних радіостанцій.

Т

      • У стадії наповнення...

У

      • У стадії наповнення...

Ф

      • Формат - загальний стиль програм радіостанції, покликаний задовільнити інтереси певної визначеної цільової аудиторії. Головною ознакою визначення цільової аудиторії є вік та, як наслідок, - соціальний статус слухачів. Вибір формату впливає на всі сторони радіомовлення - як на, власне, ефір (On-Air), так і на те, що безпосередньо не пов'язане з ефіром (Off-Air). Головними критеріями, які визначають формат, є стилістика музики, що лунає в ефірі, та імідж ефіру. Останній залежить від багатьох факторів - зокрема, від так званого "одягу ефіру" (джинґли, музичні заставки, перебивки, лайнери), манери роботи ді-джеїв та ведучих, форми подання музичного матеріалу, його компоновки та мікшування. Обраний формат вимагає дотримання певного стилю у поданні і оформленні реклами, що лунає в ефірі, проведенні ігор та акцій, а також потребує чітко визначеного технічного оснащення станції. Усі формати можна поділити на музичні та немузичні. В останніх домінують інформаційні програми, ток-шоу тощо (формат News/Talk). У свою чергу, музичні формати поділяють на основні - розраховані на велику аудиторію (AC, CHR, Oldies, Rock, MOR, NAC, Urban, Country), та форматі-ніші, які розраховані на більш вузькі смаки (Alternative, AAA, Natural Sound, Jazz/Swing, Classical, Gospel, етнічна музика тощо).

Х

      • У стадії наповнення...

Ц

      • У стадії наповнення...

Ч

      • У стадії наповнення...

Ш

      • У стадії наповнення...

Щ

      • У стадії наповнення...

Ь

      • А на цю літеру української абетки термінів, пов'язаних з радіомовленням, немає ;)

Ю

      • У стадії наповнення...

Я

      • У стадії наповнення...

<<< | >>>

А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Й Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

  Розміщення реклами  
  Розміщення реклами  
  Вгору  На головну  Мапа порталу  Контакти
 

:: Наш хостер ::
"ColoCall"

 

Відвідайте:


"Подих ефіру | RadioDJ.Org.Ua"

Західно-українська
банерна мережа

 

Українська Банерна Мережа
 

Українські 120x60
pagerank search engine optimization
Rambler's Top100

© Борис Скуратівський, 1999-2024